Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011

Βασικές μέθοδοι δημιουργίας "πιστών" επισκεπτών

Εβδομαδιαία ή μηνιαία newsletters


Το να διατηρείται την δική σας υπηρεσία με newsletters σας παρέχει πολλά πλεονεκτήματα. Κατ'αρχάς ενημερώνετε τα ήδη υπάρχοντα μέλη σας για τις νέες προσφορές σας, τα προϊόντα και το περιεχόμενο σας. Επιπλέον οι παραλήπτες των newsletters σας μπορούν να προωθήσουν τα συγκεκριμένα email σε γνωστούς και φίλους που θεωρούν ότι θα το βρουν ενδιαφέρων.


Παροχή μιας υπηρεσίας μόνο στο εγγεγραμμένα μέλη


Πολλά sites προσφέρουν δωρεάν περιεχόμενο για όλους αλλά έχουν και κάποιο περιεχόμενο πιθανότατα υψηλότερης ποιότητας που προσφέρετε αποκλειστικά σε μέλη της ιστοσελίδας τους. Το μοντέλο αυτό προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα. Αν περιεχόμενο που προσφέρετε δωρεάν είναι ήδη ελκυστικό και χρήσιμο για τους επισκέπτες σας, πολλοί από τους επισκέπτες σας θα ενδιαφερθούν και για το περιεχόμενο που προσφέρετε μόνο σε μέλη. Η ιδέα είναι ότι το περιεχόμενο που παρέχεται μόνο στα μέλη είναι ακόμη μεγαλύτερης ποιότητας από αυτό που προσφέρετε δωρεάν. Μια τακτική που χρησιμοποιείτε συχνά είναι να βάλετε κάποια μηνιαία συνδρομή στα μέλη σας έτσι ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο. Με αυτή την μέθοδο μπορείτε να χτίσετε μια πολύ καλή και εν δύναμή κερδοφόρα e-mail list.


ΕΠΙΛΟΓΟΣ


Τα παραπάνω είναι απλά κάποιες βασικές αρχές που στηρίζονται στην κοινή λογική, και αποφασίσαμε να αρχίσουμε το blog μας, μοιράζοντας για αρχή τις πιο απλές και διαδεδομένες τεχνικές Προώθησης Ιστοσελίδων και στην συνέχεια έχουμε σκοπό να εμβαθύνουμε σε θέματα μεγαλύτερου ενδιαφέροντος που δεν είναι γνωστά στο ευρύ κοινό με εβδομαδιαίες ενημερώσεις. Ευχαριστούμε για τον χρόνο που διαθέσατε διαβάζοντας το blog μας και ευελπιστούμε να επιστρέψετε για περισσότερες πληροφορίες. Επίσης περιμένουμε τα σχόλια σας πάνω στο θέμα, με την προϋπόθεση ότι θα συνεισφέρουν στην κοινότητα και στην νέα αυτή προσπάθεια. Σε αυτό το σημείο θέλω να αναφέρω πως ίσως μερικά post στον παρών ιστολόγιο γίνουν στα αγγλικά έτσι ώστε να διευρυνθεί ο κύκλος των αναγνωστών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.