Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Λειτουργεί ακόμα το SEO?

Το SEO αποτελούσε πάντα ένα καυτό θέμα, δεδομένου ότι οι μηχανές αναζήτησης άρχισαν να συγκεντρώνουν ιστοσελίδες και να δίνουν τα αποτελέσματα σε αυτούς που τις αναζητούν. Έχει παίξει τεράστιο ρόλο στην θέση της επιχείρησης στο διαδίκτυο και πολλές φορές έχει γίνει η αιτία της επιτυχίας μια επιχείρησης. Ωστόσο, με τις πρόσφατες ενημερώσεις του Google, υπήρξε κάποια σύγχυση - εξακολουθεί το SEO να παίζει κάποιο ρόλο σήμερα; Αν ναι, πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό;


Το SEO είναι ακόμα πολύ σημαντικό για μία επιχείρηση


Κατ 'αρχάς, πρέπει να καταλάβετε ότι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης αποτελεί μια πολύ σημαντική πτυχή για όποιον επιθυμεί να χτίσει στην πραγματικότητα μια επιτυχημένη παρουσία στο διαδίκτυο.Το SEO βοηθά να πείτε στις μηχανές αναζήτησης τι αφορά η ιστοσελίδα σας, πώς να τοποθετήσει το site σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και πολλά άλλα. Έχουν γίνει κάποιες αλλαγές και αν δεν γνωρίζεις πώς αυτές επηρεάζουν την χρήση των τεχνικών βελτιστοποίησης, μπορεί να αποκτήσετε μεγάλο πρόβλημα


Αλλαγές με το λεγόμενο update : Panda / Farmer


Η Panda / farmer ενημέρωση από το Google έχει αλλάξει τα πράγματα. Τελικά, αυτές οι αλλαγές είναι προς το καλύτερο, δεδομένου ότι θα δώσει πολύ πιο σαφή και ακριβή αποτελέσματα για τους πραγματικούς ανθρώπους. Με τις συνεχής αλγοριθμικές αλλαγές δεν μπορείτε πλέον να χρησιμοποιείται τις ίδιες τεχνικές SEO συνέχεια, θα πρέπει να εξελίσσεστε παράλληλα με τον αλγόριθμο του google. Η νέα ενημέρωση από το Google σημαίνει ότι πολύ περισσότερο βάρος δίνεται στην ποιότητα, αρχικές πληροφορίες - καλό, στερεό περιεχόμενο. Αν έχετε διπλό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας, υπάρχουν πάρα πολλές πιθανότητες να τιμωρηθείτε από το panda update, οπότε σας συστήνω σε περίπτωση που βρίσκεστε σε αυτή την κατηγορία να αρχίσετε να δημιουργείτε μοναδικό περιεχόμενο.


Από πολλές απόψεις, η νέα ενημέρωση οδήγησε στην κατάργηση ορισμένων από τα χαμηλής ποιότητας websites που κυριαρχούσαν στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης. Εάν καταφέρετε να ενσωματώσετε μοναδικό,ενδιαφέρων και σωστό περιεχόμενο στο δικτυακό σας τόπο χρησιμοποιώντας τις επιθυμητές λέξεις-κλειδιά στο πλαίσιο αυτό, μπορείτε να κυριαρχήσετε στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.


Χρειάζεστε έναν ειδικό στο SEO


Ωστόσο, μόνο και μόνο επειδή η έμφαση δίνεται πλέον στην ποιότητα του περιεχομένου δεν σημαίνει ότι μπορείτε να νικήσετε τους ανταγωνιστές σας τόσο εύκολα. Αν δεν ξέρετε τη σωστή τακτική και στρατηγικές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις αλλαγές στο Google, τότε ίσως στην πραγματικότητα να υπονομεύσετε την επιτυχία σας. Θα πρέπει να έχετε έναν εμπειρογνώμονα από στο πλευρό σας που θα σας βοηθήσει να κάνετε τις σωστές επιλογές, και να σας σπρώξει στον σωστό δρόμο που οδηγεί στην κατάκτηση των πρώτων αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης


Τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ένας SEO expert


Η εύρεση ενός τέτοιου ειδικού μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. Οι SEO εταιρείες αφθονούν σήμερα, όμως προφανώς δεν είναι όλοι ίσοι. Πρέπει να βρείτε μια εταιρεία που σε θέση να σας παρέχει αξιόπιστα αποτελέσματα, ακριβούς αναφοράς και να είναι σε θέση να επικοινωνήσει μαζί σας σε καθημερινή βάση.


Τέλος, προσπαθήστε να βρείτε μια εταιρεία που δεν θα σας αναγκάσει να υπογράψετε μια μακροπρόθεσμη σύμβαση. Αυτό σας δίνει την ελευθερία να εξετάσετε άλλες επιλογές αν δεν βλέπετε τα αποτελέσματα που χρειάζεστε, αλλά δείχνει επίσης την εμπιστοσύνη της εταιρείας στις τεχνικές SEO τους και τις επιδόσεις για τους πελάτες τους.